Únor 2018

26.2.

26. února 2018 v 16:52 Jídelníček
Víkend byl trošku divočejší, než jsem předpokládala. Paradoxně s jídlem to bylo fajn, jedla jsem opravdu minimálně, ale v sobotu jsem hřešila alkoholem a v neděli jsem jedla nad limit, který jsem si nastavila.
Rozhodla jsem se vyzkoušet jednu z diet, kterou jsem našla na internetu. Nemám obrázek v pc, ale v mobilu.. tak jak budu mít více času, pár jich tady pro inspiraci dám :).

Dneska aktuálně:
SNÍDANĚ- kousek jablka, káva - cca 20g > 13kcal, káva cca 11kcal
OBĚD- hrneček zeleninové polévky bez zahuštění > asi 58kca
pár lžiček hummusu s olivami > asi 42kcal
VEČEŘE- půl kelímku alpro jogurty s borůvkami.. asi 40kcal a deci pomerančového džusu 39kcal

celkově tedy asi 163 kcal

Dopoledne jsem uklízela, odpoledne jsem v práci.. takže jsem nestihla cvičit, ale i tak snad dneska alespoň vynuluju ohybem příjem a budu na nule :).
Aktuální váha stále 52kg, ach ten alkohol...

23.2.

23. února 2018 v 18:58 Jídelníček
Ráno jsem začala cvičením.. našla jsem si cviky, co by měly dát dohromady cca 1000kcal a tohle ráno odcvičila.
Celý den strávila s mamkou, takže jsem si po cvičení dala snídani.

SNÍDANĚ- jahody (cca 80g), jablíčko (cca 60g), šest borůvek a kafe se sójovým mlékem (cca 30ml) - 96kcal celkově

Potom jsem byla nakoupit, procházka po obchodech asi 4 kilometry..

OBĚD- zelný salát s koprem (kompromis, dělaný doma) a dvě špaldové placky (takový ten polystyren)- cca 110 kcal
VEČEŘE- ovesná kaše ( cca 35-40g ovesných vloček, troška kokosového mléka, skořice, půl jablíčka a troška domácí marmelády)- cca 188kcal


Pauza

23. února 2018 v 15:58 Deníček
Období teď nebyla jednoduché, proto ta odmlka.
Nějak jsem neměla sílu řešit jídlo, stalo se dost věcí, takže teď v klidnějším (snad) dojezdu všech těch věcí se vracím zpátky. :)

Dala jsem si jasnější cíl. Do března prostě budu pod padesáti kily, ať to stojí, co to stojí.

Pondělí

5. února 2018 v 11:53 | XXX |  Deníček
Tak abych řekla pravdu, víkend jsem ještě vypustila. Nějak prolítávám špatným obdobím a víceméně jsem se víkendem propila a alkohol, jak víme všichni, je vcelku kalorická záležitost.

Přesunula jsem start nového začátku na dnešek, plán ani dietu vytyčenou nemám. Počas minulé seance s anou jsem neřešila žádné diety, žádné oblbování hlavy nízkokalorickými jídly, prostě jsem nejedla. Takže se vrátím úplně na začátek všeho a prostě vypínám a nejím.

Dneska tedy jídelníček nemá cenu psát, jelikož do sebe nedám ani sousto, maximálně kávu, čaj, nebo dietní colu.
Ohledně pohybu budu dneska šest hodin v práci na nohou. Z průměrů průměrů jsem to nějak s průměrnou rychlostí chůze vypočítala asi na 458 kcal spálených, což je lepší jak nic.

Takže se těším na zítřejší ráno, až skočím na váhu a budu si psát každý den pokrok.

Jinak pro všechny rádoby aktivistky ještě jednou zmiňuji, že "pro ana" je moje volba a jsem dospělá, odpovídám za svůj život a zdraví sama a nejsem na tohle zvědavá.

Jinak jsem ze srandy zkusila na sobě nezávisle projímací čaje, ať se na začátek pročistím a dnešní ráno je opravdu zajímavé, řekla bych asi v křeči :D.

Tak zase zítra :).

Něco málo na začátek

1. února 2018 v 23:38 | XXX |  Deníček
Ahoj.

Je mi 21 let a jsem pro ana.
Tento blog jsem si založila čistě pro soukromé účely mého hubnutí a předem chci upozornit, že cíl není sloužit jako předloha pro ostatní.
S myšlenkou "pro ana" koketuju už delší dobu a myslím, že ohledně tohoto tématu nejsem žádný laik a mám dost zkušeností.
Poslední dobou je to se mnou jako na horské dráze a abych se držela plánu a cíle, rozhodla jsem se opřít právě o psaní tohoto blogu.
Nikomu své názory necpu, vím, že hubnout se dá i jiným stylem a je mým svobodným rozhodnutím, že jsem si vybrala právě tohle.
Dnešní den byl na nic, vlastně celkově poslední týden stál za nic a mě to nehorázně štve, protože jsem dlouhé měsíce pěstovala svou vůli nejíst a dařilo se mi krásně. Ovšem potom přišly Vánoce a jednoduše řečeno šlo všechno do háje a já se ocitla na tenkém ledu.
Chci se vrátit zpátky a zatím se mi to tak uplně nedaří.

A jaký je můj cíl?

Nyní vážím 52,5 kg na výšku cca 166/7 cm. Do měsíce bych potřebovala zhubnout minimálně pod padesát kilo, nejlépe na 49-48, což si myslím je u mě dost těžká dřina, jelikož mám organismus už jinak nastavený hladovením z předchozích období mého života. Ale zase vím, že to není nemožné, jen to chce vůli a píli.

Každý den zde budu psát svůj jídelníček, počet kalorií, cvičení.. každé ráno se zvážím a každou neděli změřím části těla.

Kdyby se našel kdokoliv se stejnou filozofií, budu moc ráda o další poznatky.

Nechť cesta započne právě zítřejším ránem.